SKT
Politikalarımız
paylaş:

Kalite Politikası

 

SKT, yasal yükümlülüklere uyarak ürün kalitesi ile müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini aşan, değer zincirindeki tüm ürün ve süreçlerini bu doğrultuda sürekli geliştirilen bir kuruluş olarak; 

 

  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda Kalitede ve teslimatta “0” hata ile örnek bir güvenilirlik düzeyi sağlamayı, 
  • Tüm üretim süreçleri ve hizmetlerimizde tâbi olduğumuz mevzuat ve sahip olduğumuz standartların gereklilikleri yerine getirmeyi, müşteri taleplerini ürün güvenliğinden taviz vermeden karşılamayı, 
  • Rekabet gücünü canlı tutmayı, kalite yönetim sistemi şartlarına uymayı ve etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamayı, 
  • Ürün çeşitliliğini artırarak tüm adetler için hızlı üretim yapabilme esnekliğini sağlamayı, 
  • Sektörel gelişmeleri yakından takip etmeyi, kendini sürekli yenileyen kurumsal yapımızı geliştirmeyi,
  • Müşteri memnuniyetine önem vermeyi, belirlenmiş memnuniyet ölçüm metotları ile periyodik değerlendirme yapmayı ve gerekli iyileşmeyi sağlamayı,
  • Müşterilerimizin geri bildirimlerine önem vermeyi ve müşteri geri dönüşlerini objektif bir şekilde değerlendirerek süreçlerimizi iyileştirmeyi, 
  • İş sürekliliğini sağlamayı, gözetmeyi,
  • Politikamızı tüm paydaşlarımızla şeffaf bir şekilde paylaşmayı,
  • Politikamızı en az yılda bir kez Kalite Yönetimi rehberliğinde İcra Kurulu ile gözden geçirmeyi ve gerekli durumlarda geliştirici düzenlemeler yapmayı,

 

taahhüt ederiz.

 

Tüm SKT A.Ş. Çalışanları Adına,
Genel Müdür